VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 27. dubna 2012

dráťáky

Tak jsou tady znovu, já jim říkám dráťáky, na noviny, časopisy, dopisy... tentokrát nejsou dlouzí na délku, ale na výšku a navíc dozdobeny keramikou, opět jsem narazila na fleru na skvělou keramičku , a to si stále říkám, že už mám keramiky dost :-)
Přeji Vám všem krásný víkend, krásné pondělní létání na koštěti a ještě krásnější májové dny.
Z celého srdce Vám děkuji za krásné komentáře a zaslaná ocenění , moc si jich vážím ♥
                         Hanka





bylinkáček, který už letěl do světa i v růžové verzi

a retrošperkovnička


11 komentářů:

  1. Haničko jako vždy krásná precizní prácička, dobrou noc Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné věci a dráťák na noviny - výborný nápad! Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krásná práce! Moc se mi líbí tvé výrobky. Hezký den přeju! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Metudko, to je krasy a ty drataky ty jsou bajecny. Chodim se kochat na Fler a pocitam korunky, abych si mohla v lete neco od tebe koupit, az budu v Cechach. Krasny vikend Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  5. VŠE JE MOC HEZKÉ A POVEDENÉ.
    KRÁSNÁ PRÁCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné tvoření, určitě k Vám budu často nakukovat a snad i nakupovat:)Krásné dny přeji. S pozdravem Majda

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, já to Tvé čmanění prostě miluji;o). Opět božííí kousky! Kouzelný den přeji Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Habičko,opět krásná práce!krásný den...Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko to je zase nádhera..Krásné dny a hodně inspirace..
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  10. I love this what you are doing with wire and I love your blog. It's beautiful!!!

    OdpovědětVymazat