VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


sobota 5. listopadu 2011

jednoduché obklady

ne každý může mít doma cihlové obklady. Já mám část domu obložený  cihlovými obklady  z Vaspa Slovensko - nakoukněte, stojí to za to - vaspo.sk , a klenby, kde by obklady byly problém dávat, tak sem si lepila z těchto pásků, které vypadají po nalepení a zaschnutí jako cihla. Dnes jsem ze zbytku dolepila sloupek mezi okny v zimní zahradě. Koupili jsme je v Hornbachu, mají tři odstíny - červeno-černý, červený a bílý.
Na stěnu nanesete lepidlo, nalepíte pásek a lepidlo mezi pásky štětečkem namočeným ve vodě rozetřete. Opravdu jednoduchá manipulace. Navíc proužky lehce zastřihnete nůžkama do požadovaného tvaru


lepila jsem si těmito proužky i klenby, podklad klenby-jsou oblouky z polystyrenu, zatáhla jsem je flexilepidlem a polepila právě těmito proužky


9 komentářů:

  1. Haninko..vypadá to krásně...díky za tip ,Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Júúúú, tak to vypadá naprosto super! Taky děkuji za tip a dodatečně za zaslaný věšáček :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, kto by povedal, že obklad je polystyrénový. Takto z fotiek to vyzerá ako ozajstný tehlový obklad, perfektné a tlieskam, šikulka. Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. holky díííky, Reni když jsem slyšela, kolik chtějí zedníci za klenbu, tak sem měla málem infarkt, já ji měla za víkend hotovou. To obložení pásky trvalo déle, nebo lepit takhle do výšky bylo horší, ale celkové náklady byly minimální a efket je úžasnej, hodně lidí si myslí, že je to cihlový obklad.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani to je moc pěkný, já jsem chtěla obkládat cihlovýma obkladama komín, ale teda cena za metr mě fakt trošku odradila, tohle by nebylo asi vůbec marný, mrknu. díky Majka

    OdpovědětVymazat
  6. No tedy Hani, já koukám, co Ty všechno neumíš, krásaa, vypadá to nádherně. Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ja odpadávam. Úžasný nápad, úžasný design, úžasný výsledný efekt. Hneď by som šla do toho. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to velice dobře a jednoduše. Ceny za klasické pásky jsou dost vysoké. Můžete napsat jak se přímo tyto pásky jmenují, nějak se mi nedaří to na stránkách VASPO.sk najít.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za tuto zajímavou inspiraci, cítím se opravdu moc vděčná za toto, díky, opravdu :) My si nedávno také řešili jednu takové ty obkladové kameny a byla to docela fuška, ale zase na druhou stranu nic, co by se nedalo zvládnout :) Mrkněte se třeba na stránky kamenyprirodni.cz tam toho je hafo.

    OdpovědětVymazat